Onzichtbare Izzy

978 90 483 1296 2

Izzy is de jongste thuis en daardoor voelt het soms alsof niemand haar ziet staan. Maar als oma’s nieuwste wetenschappelijke experiment grandioos mislukt, merkt ze pas echt hoe het is om onzichtbaar te zijn!

Meer details

€ 12,50

Meer informatie

Izzy is de jongste thuis en daardoor voelt het soms alsof niemand haar ziet staan. Maar als oma’s nieuwste wetenschappelijke experiment grandioos mislukt, merkt ze pas echt hoe het is om onzichtbaar te zijn!

Terwijl oma op zoek gaat naar een oplossing probeert Izzy vrolijk haar nieuwe krachten uit, maar haar ouders en zus Bo vinden het maar niets. Kan Izzy haar onzichtbaarheid inzetten om haar vrienden te helpen en het vertrouwen van haar grote zus terug te winnen?

Gelukkig is Kappie de papegaai een grote hulp!

• Met vrolijke illustraties van Laura Ellen Anderson
  • De vele illustraties en ruime bladspiegel maken het boek zeer geschikt voor kinderen die moeite hebben met lezen

Leesfragment

‘Hoe maak je Verdwijnwijn?’ vroeg Izzy. Ze draaide zich om naar oma, maar halverwege stootte ze met haar arm tegen een fles die naast het fornuis stond. De fles viel om, rolde naar het vuur en voordat Izzy hem kon grijpen, was er al iets uit de fles in de steelpan geklotst. Het blauwe spul ging hevig borrelen en er kwam een donkerblauw wolkje af waarvan Izzy moest niezen! En het gaf haar ook nog een vreemd tintelend gevoel.

‘Blèh!’ zei Izzy. ‘Dat spul is afschuwelijk!’ ‘Blèh!’ krijste Kappie. Hij vloog van Izzy’s hoofd af en ging boven op het keukenkastje zitten, naast Buddy. De kat en de papegaai waren oude vrienden en tuurden nu samen omlaag naar Izzy. Toen begonnen Grif en Gruf hysterisch tegen haar te blaffen.

‘Stil!’ blafte oma terug. De honden hielden braaf op met blaffen, maar ze bleven Izzy aanstaren alsof er iets heel erg mis was. Ik nieste alleen maar een beetje, dacht Izzy. Oma haalde haar hoofd uit het keukenkastje. Ze keek fronsend om zich heen. ‘Izzy?’ riep ze toen. ‘Ik zei dat dat spul in het pannetje afschuwelijk is!’ zei Izzy. ‘Het kwam in mijn neus en het ruikt heel vies!’ Oma keek achterdochtig in het rond.

‘Izzy!’ riep ze streng. ‘Ik hoor je heus wel. Dit is geen moment voor grapjes. Kom tevoorschijn, waar je ook zit.’ Izzy keek verbaasd naar oma. Het was heel gek. Oma keek niet echt naar Izzy, maar ze speurde de hele keuken af, alsof ze iets zocht.

Datasheet

Auteur:Louise Gray, met illustraties van Laura Ellen Anderson
Aantal pagina's:144
Uitvoering:Gebonden
Nur:282
Verschijningsdatum:15-09-2016
Druk:1
ISBN/ EAN:978 90 483 1296 2

Recensies

Geen recensies beschikbaar.

Schrijf uw recensie

Onzichtbare Izzy

Onzichtbare Izzy

Schrijf uw recensie

30 Andere producten in dezelfde categorie: